23 stycznia 2013

kreski idealne

Narysowanie kresek to sztuka trudna do opanowania, wymaga wielu ćwiczeń i wprawy. 
Ja sama jestem na etapie ćwiczeń, dlatego swojego filmu wam nie pokażę, ale znalazłam kilka zdjęć i filmów, które powinny ( tak jak mi ) ułatwić tę trudną sztukę :).

Ja powoli nabieram wprawę ;).


Najpierw kilka rysunków pomocniczych:
(na szczęście są różne techniki, dzięki czemu łatwiej znaleźć coś dla siebie :) )


A teraz filmiki:


 


Mój pierwszy eyeliner był firmy Eveline ( jednak cienki pędzel bardzo utrudnia aplikację) :

 na szczęście pod choinkę dostałam cudo, które bardzo ułatwia mi wykonanie kresek, choć do idealnych jeszcze im brakuje:

Mam nadzieję, że mój post ułatwił wam zadanie? Pozdrawiam i życzę wytrwałości ;).
A już niedługo  dwa, trzy wpisy o prostych fryzurach do wykonania w 5 minut.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz